שאלות ותשובות

1. איך זה עובד?

אתם בוחרים את סוג החבילה (לפי הנמענים שאליהם החבילה תגיע) ואת כמות החבילות. אנחנו נארוז את החבילה ונשלח אותה באופן מיידי. (עד 7 ימים. עלות המשלוח עלינו.

2. מה ההבדל בין סוגי חבילות התמיכה השונות?

יש שלושה סוגי חבילות

א. מארז לאהובים שלכם – אם אתם רוצים לשלוח את המארז למישהו שאתם מכירים ויש לכם את הכתובת שלו.

ב. מארז "אמצו משפחה" – מיועד למשפחות שפונו מבתיהם. אנחנו נארגן את החבילה ונדאג להעביר אותה.

ג. מארז "אמצו חייל.ת" – אם תרצו לשלוח מארז לחיילים. אנחנו נארגן את החבילה ונדאג להעביר אותה.

3. האם אפשר לבחור את עלות החבילה?

כן. ניתן לבחור בין שלושה סכומים –180ש"ח/240ש"ח/360ש"ח. אנחנו נבנה את החבילה בהתאם לסכום שבחרתם.

4. האם המשלוח בחינם?

כן, אנחנו סופגים את עלות המשלוח.

5. איזה מוצרים יהיו בחבילה?

גרביים, חם-צוואר, מוצרי שוקולד, מוצרי מזון יבשים, ערכות יצירה – תלוי בנמען.

6. אפשר להוסיף ברכה אישית?

כן, ואף רצוי!

7. מתי המשלוח יגיע ליעדו?

מרגע התשלום עד 7 ימי עסקים (בהתחשב בעיכובים בלתי צפויים בהתאם לנסיבות).

8. האם אקבל אישור שהחבילה הגיעה?

כמובן. יישלח אליך מייל ברגע שהחבילה תגיע ליעדה.

9. האם המוצרים כשרים?

זה אפשרי. סמנו את ריבוע הכשרות כדי שנדע להקפיד על כשרות המוצרים.

10. האם כל החבילות שאני מזמין צריכים להיות לאותו נמען או באותו מחיר?

לא. ניתן לרכוש באותה הזמנה סוגים ומחירים שונים של חבילות.

11. האם אני יכול לבחור איזה מוצרים יהיו בחבילה?

לא אחד לאחד. החבילה כוללת מוצרים בהתאם לזמינות שלהם. ובכל מקרה, אלה יהיו מוצרים שיתאימו לסוג הנמען שבחרת.

12. לאן הולכים הרווחים מהמכירות?

כל החבילות כוללות מוצרים שמייצרים עסקים קטנים מהגליל והנגב. אלה

עסקים קטנים שתלויים בתיירות, שכרגע לא קיימת. הכסף שייכנס

מהרכישות יעזור להם לעבור את התקופה הקשה.

13. האם ניתן לשלוח חבילה לחייל או חיילת מסויימים?

בהחלט. אם יש לכם את הכתובת, בחרו באפשרות של "מארז לאהובים

שלכם" וציינו את הכתובת.